МНОГУТЕ ЛИЦА НА ГЕНИЈАЛНОСТА
Дали интелигенцијата се определува со успехот во училиште? Не секогаш.
Дали интелигенцијата се определува со успехот во училиште? Не секогаш.
Пишуваше: Ивана Димитрова
Време траење на текстот: 3 минути
Во 1895 година, Алберт Ајнштајн полагал испит за да влезе на универзитет. Тој паднал на сите не-научни делови од тестот. Сепак, Ајнштајн стана еден од најпознатите генијалци во светот. Вупи Голдберг на училиште имала проблеми со читањето и пишувањето и на крај, го напуштила средното училиште. Но таа ја освои секоја голема награда за извонредност во шоу-бизнисот: Oscar, Emmy, Tony, and Grammy.
Овие вистински животни приказни ни покажуваат дека интелигенцијата е многу покомплексна од нешто што може да се мери со тестови и училишна работа. Всушност, интелигенцијата е толку сложена што научниците не можат да се согласат како да ја дефинираат. Некои луѓе мислат на интелигенцијата како на способност за решавање на проблеми, некои како на способност за учење на нови работи или како адаптабилност, способност за прилагодување на нови ситуации. Други на интелигенцијата гледаат како на способност за справување со светот.
Да се биде интелигентен се смета ако си добар во читање, пишување и математика. Училиштата најмногу се посветуваат на овие предмети. Но, луѓето можат да бидат интелигентни на различни начини. На пример, луѓето можат да имаат развиено:
Наскоро ќе ви понудиме тест за проценка на вашите интелигенции, во што сте најдобри.